Macy’s za posledních deset let ztratilo 46 % své hodnoty, Amazon si naopak 1 910 % připsal. Velikost ocení diskař, vytrvalec vítězí svou štíhlostí. Obchodníci ale potřebují být desetibojaři. Každou disciplínu ‒ ať jde o distribuci, zákaznickou zkušenost, cenovou politiku nebo design ‒ musíte ovládnout na maximum.
Vladimír Dědek, ředitel mobilního a webového vývoje Alza.cz, přiblíží, jakým směrem půjde největší tuzemský e-shop, který loni dokázal překonat miliardovou tržbu v rámci jednoho týdne.
Pavel Homolka, marketingový manažer Red Bull, Vám poví, jak známý energetický drink vyrostl z teenagera k dospělé značce.
Osobní přístup a péči o zákazníky probere Anna Motlíková, zakladatelka české pobočky a jednatelka Steilmann Praha, který obléká českou fotbalovou reprezentaci nebo hráčky tenisového Fed Cupu.
Etain Seymour z irské IBM provede digitální cestou zákazníka a napoví jak vytěžit a využít existující data.
Na ochranu dat se zaměří Jan Krob z KPMG Česká republika a specifika bezpečnosti desítek obchodních center v České republice přiblíží Radek Škrabal, jednatel SSI Group.
....................
V případě jakýchkoliv dotazů k akci, kontaktuje prosím Adélu Jelínkovou.
Účast na konferenci je zpoplatněna částkou 1 000 Kč. Výtěžek ze vstupného věnujeme na dobročinné účely. O jeho konkrétním využití rozhodnou hlasováním přímo účastníci konference.
Informace k platbě: Částku 1 000 Kč (včetně DPH) prosím uhraďte nejpozději do 20. dubna 2017 připsáním na účet 40040904/2700, jako variabilní symbol uveďte IČO Vaší společnosti. Do zprávy pro příjemce vepište Vaše jméno, název společnosti a kód akce 2017RF. Faktura - daňový doklad Vám bude zaslán po skončení akce.
....................
Partnerem akce je IBM Česká republika, mediálním partnerem Economia.