Tradičním kamenným obchodům nedává spát „online prostor“. Velcí hráči v e-commerce si zase uvědomují, že bez sítě kamenných poboček se neobejdou.
O přístupu k podnikání promluví Ladislav Blažek, zakladatel módní značky Blažek, a Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. O cestě BENU lékárny k e-commerce bude mluvit Michal Macourek.
Za KPMG Česká republika přiblíží řízení zákaznické zkušenosti Tomáš Potměšil, David Slánský představí případovou studii predikce tržeb poboček s využitím datové analytiky, Martin Hrdlík z KPMG Legal se bude věnovat dopadům novely zákona o významné tržní síle.
Účast na konferenci je zpoplatněna částkou 1 000 Kč. Výtěžek ze vstupného věnujeme na dobročinné účely. O jeho konkrétním využití rozhodnou hlasováním přímo účastníci konference.
Informace k platbě: Částku 1 000 Kč (včetně DPH) prosím uhraďte nejpozději do 11. dubna 2016 připsáním na účet 40040904/2700 (variabilní symbol: IČO Vaší společnosti). Ve zprávě pro příjemce uveďte název Vaší společnosti a kód akce 2016RF. Faktura - daňový doklad Vám bude zaslán po skončení akce.
Neváhejte se registrovat, kapacita akce je 100 hostů.
Konference bude probíhat v českém jazyce s možností simultánního překladu do anglického jazyka. Prosím do poznámky uveďte, pokud máte o tlumočení do angličtiny zájem.