Čtvrtý ročník Retail Fora bude o tom, jak získat důvěru zákazníka v digitálním prostředí i v kamenných prodejnách. Jestli je lepší zavést systém reputačního managementu, nebo budovat „gentlemanskou” kulturu mezi zaměstnanci. O důvěře, jejím budování, řízení, ztrátě a znovuzískání. Nabídneme perspektivu silných značek, rodinných firem i rychle rostoucích start-upů. Přijďte se inspirovat a sdílet svoje názory a zkušenosti.
Jan Klimeš vás naladí do „rytmu zákazníka“ a představí studii 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku. Letošním vítězem žebříčku se stala Manufaktura, přijďte si poslechnout výkonného ředitele společnosti Tomáše Kratochvíla.
Antonín Kokeš, majitel Antonínova pekařství i firmy Albi, říká, že k dlouhodobé loajalitě vede neustálý dialog. Na jeho slova zareaguje a o tom, že důvěra je základním stavebním kamenem jakéhokoliv vztahu i v byznysu, bude mluvit psycholožka Eva Höschlová.
MALL.cz přichází s vlastní metodou odložené platby, která stojí na důvěře. Více o službě poví šéf Mall Pay Adam Kolesa. Jak data a pokročilé analytické možnosti mohou měnit zákaznickou zkušenost, přiblíží Nikola Pleska z Microsoftu.
Jak Liftago zabudovalo důvěru do fungování softwaru, přístupu k taxikářům, zákazníkům, úřadům nebo týmu, zjistíte od Ondřeje Krátkého, spoluzakladatele a ředitele této české přepravní aplikace. Miroslav Lizec Vás seznámí s českou firmou MIWA, která chce vyřadit jednorázové obaly z celého procesu od výrobce, přes prodávajícího až po zákazníky.
V případě jakýchkoliv dotazů k akci, pište na akce@kpmg.cz.
Konference je zpoplatněna částkou 1 200 Kč (včetně DPH). Výtěžek věnujeme vybraným neziskovým organizacím. O konkrétním příjemci budete moci rozhodnout hlasováním přímo na místě.
Informace k platbě:
Registrační poplatek neplaťte prosím před konáním akce.
Po uskutečnění akce Vám vystavíme fakturu (daňový doklad) v souladu se zákonem o DPH do 15 dnů. A na základě tohoto daňového dokladu uhraďte prosím příslušnou částku se správným variabilním symbolem.
V případě nutnosti vystavit fakturu před konáním konference, kontaktujte prosím Veroniku Vohánkovou a v žádosti uveďte kód akce Retail2019.
Registrace je závazná. Případné zrušení registrace je možné nejpozději pět pracovních dní před konáním akce, v opačném případě vám musíme účtovat registrační poplatek v plné výši.